torsdag den 10. februar 2011

ET NYT PROJEKT ... igen igen

Jeg fik til min fødselsdag dette skønne hæfte af min kære veninde.

Jeg har allerede strikket et af sjalerne, og er nu gået igang med nr. 2 i hæftet.

 Lur mig om jeg ikke kommer de fleste igennem. Der er jo kun 9 ialt...

Jeg har absolut ikke været tro ved designerens valg af farver.
Min datter har været så sød at hjælpe mig med farvesammensætningen ud fra mit lagergarn i Blackhill Højlandsuld og det ser ud til at det bliver møj godt!

Fortsættelse følger.........

4 kommentarer:

  1. Et lille spændende kik, til dit nye sjal.
    Glæder mig til at se mere :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også selv spændt på det Mariannel.

    SvarSlet
  3. Der er simpelthen så mange smukke sjaler i det hæfte at det er svært at vælge.
    Jeg syntes det er nogle rigtig dejlige farver du har valgt.
    Jeg er sikker på det bliver meget smukt!

    SvarSlet
  4. Du har helt ret Tine, de er skønne de sjaler. Jeg fik vist skrevet at der er 9 sjaler i hæftet, men der er vist kun 6 ;0D

    Jeg bliver også mere og mere sikker på at farverne er rigtige.
    Da Lone og jeg plukkede dem ud, var jeg noget skeptisk.

    SvarSlet