lørdag den 12. marts 2011

HANNE FALKENBERG

Jeg har nydt et par timer i selskab med strikkeguruen Hanne Falkenberg. Det er mit aller første foredrag med hende, og for den sags skyld mit aller første foredrag om strik overhovedet.

Hvordan jeg som inkaneret strikker aldrig har været afsted ved jeg faktisk ikke helt. Tror heller ikke jeg var kommet afsted denne gang hvis det ikke var fordi to veninder skulle afsted og gerne ville have mig på slæb.

Jeg synes det var hyggeligt, men hvor er jeg ikke ret god til mange mennesker på alt for lidt plads.

Tak Inger og Judith fordi I gad have mig med.

1 kommentar:

  1. Lyder fuldstændig som mig :)
    Vil også rigtig gerne til sådanne foredrag, men mange mennesker og ingen plads, næhh, så bliver jeg hjemme.
    Må du få en dejlig søndag.

    SvarSlet