mandag den 28. marts 2011

PATENT

Så kom dagen hvor hjerteveninden holdt sin 70 års fødselsdag.
Allerede da Hanne Falkenberg kom ud med denne skønne patentstrikkede trøje, så jeg min kære veninde for mig med netop den trøje på og i en smuk varm grøn farve.
Jeg har været SÅ spændt på at give hende min gave, for det er sin sag at gå ud at vælge model og farve til andre. Hun blev glad for den. Yes.

Jeg har lånt  strikkeopskriften af hende og er begyndt at strikke den i 60% bomuld/40% soja

første ærme


4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn trøje, kan godt forstå veninden blev glad :0)
    Også min stil, så jeg overvejer :0))

    SvarSlet
  2. Det er også en rigtig flot model ;-) skønt når man finder en gave som bare falder i god jord.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det spændende ud!
    Glæder mig til at se den færdig.
    Det varer nok ikke længe med dine glødende pinde :-)

    SvarSlet
  4. Uha - det ser godt ud!!
    Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet