torsdag den 25. august 2011

MENS JEG VENTER.....

                                                                 På garn.

                                                            Jeg mener det.

                                                          Jeg mangler garn !!!

Årsagen er, at Liselotte er ved at strikke en cardigan som jeg har tænkt mig at efterabe. En lækker, lækker stribet sag, som hun vist nok har luret af efter en anden, men det gør den ikke mindre interessant.
                              Derfor skal jeg have noget mere garn. Basta.

Jeg vil strikke den i Garnudsalgs lækre højlandsuld, og jeg har ikke nok farver. 

                                                   Det har jeg altså ikke!

                Men jeg har været SÅ artig. Jeg har kun købt 100 gram af hver farve.
                           Jeg kan ikke lige huske hvor mange farver, vel?

           At der så også røg lidt andet i kurven må jeg fortælle om en anden gang.

Mr. Weller sender pakken i dag, har han lovet. Så kan jeg få slået masker op allerede i morgen.

                                                     Jeg er nemlig græsenke.
                       Min kære husbond er taget til Portugal med en kammerat.

                           Så der er dømt rå hygge med strikkepindene kan I tro.

Men det jeg egentlig ville skrive om var, at mens jeg venter på mit garn, strikker jeg lige en bette kjole/vest til en baby. Hvem der skal have den, aner jeg ikke, men der dukker vel en eller anden bette tøsebaby op engang.

Garnet er optrævlet fra min Miss Piggy cardigan. Uha da da , den var pink... Den farve gør sig altså bedre til en lille pige, end en kæmpe kvinde, hvis jeg skal sige min mening.


            Jeg håber den bliver pænere efter vask. Strik i optrævlet garn ser noget sjusket ud.

Jo forresten jeg er også færdig med mine uartige striber.  Den snurrer rundt i vaskemaskinen lige nu.

11 kommentarer:

  1. Det må være en skøn ventetid:)

    Og den lille kjole/vest skal da nok komme til at gøre lykke et sted. Fin bliver den!

    SvarSlet
  2. Garn skal der til for at strikke og du skal jo lave den fine stribede trøje, glæder mig til at se de farver du har valgt.
    Hvor bliver den lille kjole fin i pink ;.)
    God dag
    Majbritt

    SvarSlet
  3. Heldige asen ;O) Jeg elsker at vente på pakker, især dem der indeholder garn ;O)
    Hyg dig uden manden din

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig mangler du da garn.....;-))

    Liselotte´s striber tegner rigtig godt, så det er helt naturligt der må bestilles mange farver og når man så lige er ved det så kan man da også liiige..... jo jo du har min fulde forståelse !!

    Den lille kjole skal nok blive fin efter vask.

    kh Jane

    SvarSlet
  5. Ej, hvor skønt, helt alene hjemme og så vente på garn, hvor dejligt, den ser også flot ud den cardigan Liselotte har lavet, og selvfølgelig var du da nødt til at bestille noget garn til den. Og Little sister er altid en go model, må vi så se hvem der kan bruge den.

    SvarSlet
  6. Alene hjemme uden garn, nej det går virkeligt ikke ;))

    Den er bare fin den stribet cardigan.

    Yt

    SvarSlet
  7. Her venter jeg også på garn til striber:-) Inspiration og garn kommer fra samme sted. Førte ellers virkelig en alvorlig, indre dialog med mig selv, inden jeg trykkede på DK-knappen. Jow, den stribede ER nødvendig til vinterens garderobe:-) God fornøjelse med din, Ulla. Mange strikkehilsner Helle

    SvarSlet
  8. Dine uartige striber er blevet meget smuk (og dit KAL-sjal også, dejlige farver du endte med ;-). Jeg glæder mig til at se den i det fine Ito-garn engang.
    Du må vist være en af Hr. Wellers bedste kunder ;-D

    SvarSlet
  9. Liselottes cardigan er super flot, så jeg kan sørme godt forstå at du er "nødt" til at købe mere garn ;-))
    Især når du sådan er helt alene hjemme!

    SvarSlet
  10. Den trøje ser ikke helt dum ud,et must i skabet vil jeg også sige.Jeg have også bestilt garn lige med det samme,for der er altid lige en farve man mangler,og så kan man jo nemt lige " komme til " at få bestilt lidt ekstra ;O))) det plejer som regl at ske her.

    SvarSlet
  11. Uah vi er mange der venter - på garn - til striber.........
    Og det man "kommer til" at bestiller ekstra det snakker vi ikke om...
    Ha en super hyggelig weekend.
    ps - jeg har allerede slået op, for jeg havde min bundfarve...

    SvarSlet