onsdag den 23. november 2011

ORDEN I LAGERET

                             Jeg har et bette garnlager, og meget af det garn står i cones.

                               Det har jeg sådan set været meget tilfreds med indtil nu.

                             Men mine reoler kan ikke tage så mange cones i bredden
                                  og det betyder at nogle farver gemmer sig bag andre.

                                                               Det er jeg træt af.


                                            
                                        Derfor er jeg gået igang med at vinde mit garn op
                 og sætter en lille strimmel rundt om hvert nøgle med garntype og farve.
                                                        
                                           Det er ikke noget jeg får gjort på én dag,
                                              for der er mange at komme igennem.

                                                            Men starten er god
                                           og jeg kan passe mit arbejde samtidig,
                                         for vinderen står lige bag min kontorstol.

     Indtil videre er Blackhill Højlandsuld  vundet op og Uld/Bomuld er godt på vej.

10 kommentarer:

  1. Du er fantastisk, Ulla. Gid jeg gad :-)

    SvarSlet
  2. Begyndelsen er god Liselotte.. så må vi se hvornår jeg for endebragt projektet.

    SvarSlet
  3. Det ser smadderflot ud - jeg gad godt! Men jeg er ikke god til at få nøglerne til at se pæne ud. Sådan er der jo så meget.
    Det kan alligevel godt være det var en ide, også til mine cones - den vil jeg tygge lidt på.

    SvarSlet
  4. Det er mit krydsnøgleapparat der laver arbejdet for mig Kirsten. Det er fantastisk...

    SvarSlet
  5. Hvor sjovt, jeg er jo mest til garn på cones - jeg synes de er smukke ;O)
    Stopper dit krydsnøgleapparat efter vægt eller størrelse, eller skal du selv holde øje??

    Ok, jeg kan også godt li´ de krydsnøglede bundter ;O)

    SvarSlet
  6. Jeg har også altid været vild med cones Kirsten, men efter jeg har fået krydsnøgleapparatet er jeg altså helt vild med at bruge det... griner...
    Desværre stopper den ikke pr. automatik. Jeg skal holde øje, så mine nøgler er ikke helt samme størrelse...

    SvarSlet
  7. Hvor må det være dejligt med sådan et lager ;-) Smart med nøgler klar til ,at blive brugt.
    God fornøjelse
    Majbritt

    SvarSlet
  8. Det ser jo altså også rigtig godt ud og er sikkert også vældig inspirerende med pæne ens nøgler i stakkevis:-)

    SvarSlet
  9. Åh, det ser lækkert ud!!!

    He, he, Ulla, "bette" garnlager? Ja, ja, alt er jo relativt :-)

    Hvis mit bette (og her er ikke brug for citationstegn) lager bestod af flere cones, ville jeg også lave nøgler af de fleste. Cones er smukke, men sådan et lækkert 50 grams nøgle er jo en æstetisk nydelse og en fornøjelse at frembringe (også selvom mit krydsnøgleapparat er med håndsving). Mine arme er nok meget glade for at jeg ikke har mange cones stående :-)

    SvarSlet