mandag den 5. november 2012

Sikke da som tiden går

 
Som tiden ind imellem flyver,
når man har nok at se til.
 
Siden sidst har jeg blandt andet
 
fået klippet Carla,
 
købt hyacinter
 
(billede lånt på hjemmesiden)

været til koncert med to seje gamle drenge
(billede lånt på Georg Jensen's hjemmeside)
hvor jeg tabte en ørering,
og heldigvis fandt den igen.
Py ha, der var jeg svedt.

Jeg har lavet lidt regnskaber,

og jeg har fået gang i min nye telefon.

Jeg har fået strikket en lille bitte smule.
 
Derudover har jeg også besøgt mine forældre,
spist frokost med datteren,
hængt reoler op på væggen,
vasket tøj,
gjort rent.
Jeg har gået strøgtur i Ebeltoft,
snakket rigtig lang tid i telefon med en veninde,
og tjattet med en anden veninde.
 
Og vupti så gik der lige næsten 5 dage.
 
Nu vil jeg smække den dertil indrettede i sofaen,
tænde et stearinlys eller flere,
og finde strikketøjet og en lydbog,
alt imens jeg venter på at Ole kommer hjem til mig
og fisken skal i ovnen til aftensmaden
 
Håber jeres mandag er lige som I har ønsket den.
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Der er ikke noget at sige til at der "pludselig" er gået 5 dage - du har ko nået en masse , en masse dejlige ting , og så flyver tiden jo.

    Fortsat dejlig mandag .

    Marianne

    SvarSlet
  2. Hold da helt op! Det er jo lige før jeg bliver helt svedt.

    Sikke da en masse skønne ting du har nået. Husk nu at nyde , det at sidde med r.... i sædet og slappe af med strikketøjet.

    SvarSlet
  3. Jo tak - det har været en dejlig mandag.
    Sikke en masse hygge dine dage har været fyldt med :)

    SvarSlet
  4. Du godeste sikke et program, nu har du helt sikkert fortjent en hvilestund med strikketøjet.

    SvarSlet
  5. Puha, jeg blev da helt svedt ;-) Men sikke nogle skønne gøremål, du der har begået ;o)

    SvarSlet
  6. Du har da godtnok haft travlt.....men det er jo heldigvis sådan, at når det er noget man kan li så er det OK. Du må godtnok ha rocket noget siden du kunne tabe din øre ring....heldigt du fandt den igen.

    Ja, det er så dejligt at vi nu kan købe hyacinter, nyder duften.

    Mange hilsner fra joan M.

    SvarSlet