søndag den 20. januar 2013

Morgenstunden i Spanien






Da jeg vågnede i morges og kiggede ind i den mørke stue, var den slet ikke så mørk for gennem persiennerne var der et kraftig lys.
Først forstod jeg ikke lige hvor det kom fra, for vi ligger højt i forhold til vejen,


Men da jeg fik rullet gitteret op, kunne jeg jo se det var SOLEN!


I går da vi kom var der overskyet, så det er det første glimt af den jeg får.


Lige om lidt vil jeg tage en trøje på og sætte mig ud med strikketøj, kaffe og Ole ved min side..

Må I få en dejlig søndag.
Min bliver tilpas er jeg sikker på. Lidt senere på formiddagen er vi inviteret til brunch hos venner og senere til mad og god musik.


PS: Jeg kan komme på nettet med min ipad. Det koster en brækket arm, men jeg har valgt at give mig selv lov lidt tid hver dag..

14 kommentarer:

  1. Sådan en morgenstemning sydpå er noget af det bedste:-)
    Rigtig god ferie, Ulla.

    SvarSlet
  2. Må I få den allerdejligste ferie i syden! :-)

    SvarSlet
  3. Den dejligste måde at tilbringe sin morgen - smuk smuk udsigt .

    SvarSlet
  4. Uhmmm, det ser dejligt ud!
    Hvor er du heldig - både med solen, udsigten og temperaturen.
    God ferie!

    SvarSlet
  5. Åh hvor ser det dejligt ud, nyd det ( er slet ikke i tvivl om at i gør )

    SvarSlet
  6. hej
    hvor ser der dejligt ud... det må da være en helt perfekt måde at starte dagen på.

    SvarSlet
  7. Smukt!
    Fortsat rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  8. Det ser ud til at være et sted hvor der kan slappes af og og bare nyde livet :))

    SvarSlet
  9. Åh det ser dejligt ud Ulla. Jeg sidder her og kan slet ikke få varmen i dag. Det er gråt, overskyet og umanerligt koldt udenfor. Tænk at du kan sidde ude og strikke. Jeg er vildt misundelig men ønsker dig alligevel en god søndag.

    SvarSlet
  10. Smuk udsigt - ønsker jer en skøn ferie :)

    SvarSlet
  11. Hvor smukt - jeg tror næsten på, at det bliver forår igen efter at have set solen på dine billeder. Hvad er temperaturen helt dernede? Her er det bidende koldt......
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  12. Wong Wai:
    "Vi er glade, på dine/jeres vegne". Det er sgi da rart med ferie OG VARMEN :-)
    Her i DK er det koldt som i koldt - bbrrrhhhh.
    God dag og ferie til dig og dine :-)

    SvarSlet
  13. Hvor må det bare være skønt .... skal hilse og sige at det altså er pis..koldt herhjemme.
    Så nyd det RIGTIG meget. Fortsat rigtig go´ ferie.

    SvarSlet
  14. I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
    me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?
    Superb work!
    My web-site - best natural cures for insomnia

    SvarSlet