onsdag den 15. juni 2016

Tankestreg

Tankestreg hedder modellen her.
Jeg har altid været lidt forelsket i den og nu skulle det være.
Lille Alba er blevet så stor så hun kan passe str 2 år, så den skal hun have.
FAKTABOKS:

OPSKRIFT:
Tankestreg af Bente Geil

GARN:
i farverne:
Marehalm (5), Morgenfruen (7) og Jordbæris (8)
Kjolen vejer ialt 104 gram, 
så det er nok at købe 1 nøgle af hver farve.


STØRRELSE:
2 år

PIND:
3 1/2

BEMÆRKNINGER:
Jeg lavede en lille åbning i halsen, hæklede en omgang fastmasker i slidsen og lavede en lille knaptrense af 4 luftmasker.


9 kommentarer:

  1. Den er godt nok meget fin. Ved du om opskriften kan købes alene et sted, eller er den kun til salg med garn?

    SvarSlet
  2. jamen jamen- selv om der forhåbentligt er længe til jeg bliver mormor- så skal jeg da love for at dit lækre strik giver mig lyst til at strikke til bebs'er :-) fedt at du viser lidt på bloggen igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kribler altid i mig for at strikke til småfolk..

      Slet